Chi Neng, Yoga (Hatha, Vinyasa en Yin), Hedendaagse dans, Fusion belly dance, BBB, Pilates

door Sporting A

Chi Neng

dinsdag 10-11.30 uur

Ontspannen oefeningen voor lichaam en geest. Chi Neng draagt bij tot ontspanning, spierversterking, lichaamscoördinatie en het aanscherpen van je concentratie.

Yoga (Hatha)

dinsdag 15-16.30 uur en en donderdag 10-11:30 uur

De meest klassieke vorm van yoga, waarbij de nadruk ligt op het versterken en soepel maken van je lichaam. Je staat wat langer in één houding. Het doel is dan ook je lichaam en ademhaling te leren beheersen. Het is rustig en een goede manier om kennis te maken met deze sport. Stap voor stap leer je verschillende houdingen kennen.

Yoga (Vinyasa)

dinsdag 17-18.30 uur en vrijdag 11:30-12:45 uur

Deze vorm van yoga is actief en dynamisch. Bij Vinyasa yoga is er geen vaste serie van houdingen. De lesgever is vrij in het bedenken van een reeks houdingen. Het is speels, maar pittig.

Hedendaagse dans

dinsdag 19-20 uur

Tijdens de lessen leer je je lichaam op ongekende manieren bewegen. Deze dansvorm is dynamisch en sensitief tegelijk en perfect voor iedereen die behoeft heeft om zich een keer te laten gaan op leuke muziek.

Fusion Belly Dance

dinsdag 2015-21.45 uur

Fusion Belly Dance is een vrije dansvorm met invloeden uit flamenco en klassieke Indiase dans, maar er zijn ook elementen uit hiphop en clipdance aanwezig. De basis van deze cursus is buikdans, waarbij je focust op spierisolaties, elegante arm- en handbewegingen en een sierlijke lichaamshouding. 

BBB 

woensdag 18:30-19:30 uur en 19:45-20:45 uur

Met BBB train je gericht de bil-, buik- en beenspieren op muziek. Met rustige, eenvoudige oefeningen die geschikt zijn voor iedereen werk je aan je conditie en lenigheid.

Pilates gevorderden

woensdag 21-22 uur
Deze oefeningen zorgen voor een evenwichtige ontwikkeling van alle spiergroepen. Je kweekt een sterk en flexibel lichaam. Ook de coördinatie van je bewegingen wordt verbeterd.

Yoga (Yin)

vrijdag 10-11:15 uur

De oefeningen van Yin yoga werken niet op de spieren, maar op de gewrichten en het bindweefsel. Alle houdingen doe je op de grond en de poses houd je voor een lange tijd vast.

Fusion Belly Dance

Praktisch

afbeelding moeilijkheisgraagd
locatie
  • cultureel ontmoetingscentrum Stadsmagazijn
  • Keistraat 5-7
  • 2000 Antwerpen

Extra

Inschrijven online bij Sporting A